top of page

Χειμερινή Εκδρομή στο Καταφύγιο του Πρίνου

Στις 4 Ιανουαρίου ξεκινήσαμε οι κοινότητες, 2η, 3η και 4η, για ένα τριήμερο στον Ψηλορείτη σε υψόμετρο 1100m στο καταφύγιο του Πρίνου. Μια εκδρομή γεμάτη καινούργιες εμπειρίες, νέες παρέες, χαμόγελα και εξερεύνηση. Με τα κατάλληλα εφόδια πήραμε τα σακίδια μας και η εκδρομή ξεκίνησε από τα ΚΤΕΛ στην Χανιόπορτα. Από εκεί με λαχτάρα για αυτήν την εκδρομή φτάσαμε στις κάτω Άσιτες και από εκεί ξεκινήσαμε μια πορεία προς τις άνω Άσιτες.

Η ανάβαση προς το καταφύγιο ήταν λίγο δύσκολη λόγω των κακών καιρικών συνθηκών. Όμως μας βοήθησαν μερικές στάσεις στην διαδρομή όπου καταφέραμε να θαυμάσουμε το τοπίο και να πάρουμε μερικές ανάσες. Έπειτα από κάποιες ώρες φτάσαμε στο καταφύγιο. Ξεφορτώσαμε τα σακίδια μας και έτσι ξεκίνησε μια εκδρομή γεμάτη παιχνίδια και πολλές εκπλήξεις. Λόγω του καιρού δεν καταφέραμε να κάνουμε πολλά παιχνίδια εκτός του καταφύγιου παρά μονό να μαγευτούμε με την θεά.

Παρόλα αυτά καταφέραμε να εκμεταλλευτούμε τον χώρο μέσα στο καταφύγιο και να περάσουμε μια αξέχαστη πρώτη μέρα. Την επόμενη μέρα στις 5 Ιανουαρίου ξυπνήσαμε γεμάτοι όρεξη για να προσφέρουμε . Έτσι με την συνεργασία όλων των παιδιών και τον υπεύθυνο του καταφυγίου καταφέραμε να κουβαλήσουμε ξύλα μέχρι τον χώρο που μέναμε. Ο καιρός ήταν καλύτερος παρόλο που είχε ρίξει λίγο χιόνι . Το χιόνι δεν εμπόδισε κανέναν να παίξει ,να διασκεδάσει και, κυρίως, να γίνει μικρό παιδί και να ευχαριστηθεί κάθε λεπτό. Δεν υπήρξε στιγμή όλες τις ήμερες της εκδρομής που ένας να κουράστηκε ή να παραπονέθηκε.

Την τρίτη και τελευταία μέρα τις εκδρομής στις 6 Ιανουαρίου καθαρίσαμε τον χώρο στον οποίο φιλοξενούμασταν όπως ξέρουμε και έχουμε μάθει να σεβόμαστε όπου και αν πηγαίνουμε. Αργότερα έχοντας μια υπέροχη ηλιόλουστη μέρα άρχισε η κατάβαση μας από το βουνό . Αυτήν ήταν λοιπόν μια τριήμερη εκδρομή των τριών κοινοτήτων η οποία θα μείνει αξέχαστη σε όλους . Ήταν η πρώτη εκδρομή της νέας χρονιάς . Όλοι το ευχαριστήθηκαν και κυρίως θα έχουν να θυμούνται αναμνήσεις που θα μείνουν χαραγμένες στο μυαλό τους.